Khamis, 16 Jun 2011

PSYCHIATRIC

              Byk kenangan yg xbley luper psl psy(psychiatric).. teringat kenangan bsama kengkawan wat atechmen attachment 2minggu kat wad tu... minggu pertama wad psy lelaki (wad zamrud).. berbekalkan semangat berkobar-kobar besok nk masuk wad tsebut, tbangun lambat seth (eh bkn, tu watak laki nora elena TV3) telambat sehhh.. maka ak pon dtinggalkan kengkawan.. seb bek dkt, leh jln kaki jew.. huh, berkeringat wangi laa aku.. so, penoh-penoh keyakinan aku msk wad tu.. mak aihhh, mcm penjara laa plk.. palang gril tebal xhengat.. siap ada CCTV lak tu.. ceh, bangga laa.. 
             
            "hoi, yg ko dok ternganga dpn pntu tu pehal?? cpt la wish kat PPP tu" kata ketua kumpulan merangkap ketua bebel kitorang.. ahaks, guro2 jer eaa... ups, sorry.. aku dn kengkawan aku pon dok terjenguk2 dlm wad tu.. jakunn semacam.. huhu.. yerlaa, slama ni ak keje wad besa2 jer.. tetibe dpt wad yg very2 de diprent( BI kantoi).. nk kata lokap, tp namanya wad.. tp nak kata cam asrama skola rendah pon ader.. ops3.. aku nk cite len laa sbnrnya.. tsimpang melaykat 44  la plk.. heh.. ok2.. org kata klu msk wad ni ade 1 pantang! haaa, pe ek.. lupa laa tuu.. huh, pantang nek moyang pon luperrr.. ape daa..  pantangnya, klu kte mendekati pskt, kte xleh tlalu simpati.. nt kte akan terikut ORG tu.. = lah, yeker.. hari pertama ni dok wat sesi suai knl staf n de gang(psy patients laa) 

          setat   Start hari kedua ni dah mule memikio kan pesakit.. orang len sebok bce BHT(notes pskt) yang aku pulak dok sibokk tengok2 pesakit maner yg seswai dgn tugasan lecturer ak bagi.. yang tu, yana amik.. yg best skit tu, kak malis punyerr.. yang erogent  arrogant skit tu, khaifa nyer.. yang ni, pooja amik... yang mana 1 ek yg blum di "chup".. fenin3  poning2  eh, pening2 pala den laa... haha.. okeh, dah dpt!  aku amek  pskt llki cina ni.. nama dy Lin Den(bkn nme sbno..) umo dy 32 thn laa tyme tuu.. skg, ntah ke berapa... pskt ni emsem wooo(pd mate aku laa yg kero sket ni, heh ngate diri sendri lak).. dy ni kan asyik jalan jer.. xpenat ke bang! dok kusi x smpai 3 minit, stat start jln lagi... makan pon x leh dok diam2.. yg aku rse best sgt nie, dy bley jwb 3soklan jerr.. lebey2 xnk k.. plz, undrstud(dy kate laa).. huhu.. so, mmg payah laa aku nk intebiu dy.. history dy cmni, Lin Den ni anak org kaya.. mak pak dy mmg berada.. dy jd gila pon aku xtau napa.. mengikut cerita yg sahih, dlu tym dy umo 18 thn dy pinjam wet RM60,000 dgn bpk dy.. kununnyer nak wat bli hartanah lerr.. tp tup2, dy kna tipu.. so bpk dy mengamuk laa.. 60 heibu  tu.. dy pon de rse bslh yg tinggi.. bpk dy plk stop kan study dy sbb gewam geram.. stat dr situ dy dok temenung dlm bilik, asyk mengurung diri.. men game ps1 kutt tym tu(klu dah de laa)... hehe.. kerisauan dy menyebabkan dy xleh tdo mlm.. asik temenung dlm bilik air (men air kat beldi)..  membazir nak ooii.. pastu mak dy dpt kesan keDEPRESSAN  deppression dy ni sbb makin lama, idop dy makin x terurus.. makan xnk, minum xnk, tdo xnk.. mmg kuwus kewing laa dy ni.. trus mak pak dy bwk g kelinik klinik.. doktor trus refer kan dy ke psykiatrik dokte.. so, dy masuk wad laa jalani rwtn.. skg dah berbelas tahun dy jd penginap hotel bertaraf vvip ni.. kuar masuk.. kuar masuk.. 
       
           hari ketiga, keempat dan kelima aku tunggu2 lecturer ak datang.. ceh, sbb ak da prepare siap2 nk present tugasan aku nih.. tau2, sampai seminggu aku kat wad tu, lecturer ak xdtg.. hampeh btol laa.. sebok meeting katanya.. yela2, saye paam.. huhu.. tp kitorg b5 ni x dbenarkan msk dlm wad tu.. juz kat dlm bilik staf jerr, pantau2 dr skrin jeriji dan CCTV..tetakut la kan kne pelok ciom dorg, haruuu wei.. 
        
           huuuu, nk taw pe lg kisah kat wad psy pompuan (wad mutiara) lak ape jadi... jum kte sambung minggu depan(klu aku rajin sok jer aku sambung.. kalau laa)... pastikan korang ade depan sekerin skrin sebarang jenis rantaian elektronik yg menyambungkan jalur lebar & tinggi (3g) hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan